Nautismo e igualdade de xénero

EMUGA / Radiofusion
EMUGA / Radiofusion
Nautismo e igualdade de xénero
/

O Salitre Club Deportivo de Redondela, con sede na praia de Cesantes, está a traballar na feminización dos deportes naúticos coa posta en marcha de cursos específicos para mulleres impartidos por monitoras. Ademais das clases dirixidas ao público feminino tamén fan cursos nos que a metade das prazas se reservan para mulleres. Paddle surf ou Kayak son algunas das moitas modalidades que se desenvolven dun xeito sostible neste punto da enseada dende a súa recente creación no ano 2021.

——-

El Salitre Club Deportivo de Redondela, con sede en la playa de Cesantes, trabaja en la feminización de los deportes naúticos con la incorporación de cursos específicos para mujeres impartidos por monitoras. Además, las personas empleadas en esta empresa de deportes naúticos son todas de la zona y muy vinculadas al mar. Elena Portela destaca en Onda ODS que “el mar es calma, ocio y una forma de vivir”.

Personas entrevistada: Elena Portela, directora del proyecto ‘Alternativa Cultural e de Ocio Sostible na Enseada’ del Salitre Club Deportivo de Redondela y monitora de diversos cursos para mujeres.

Deja un comentario

Ir al contenido